torsdag 19. april 2012

Hei Linda og alle andre Pukka elskere :O)


HURRA!!
Nå har Pukka kommet inn igjen. Denne gangen har jeg tatt inn 4 nye smaker :O)
+ Bestselgerene mine
PUKKA te 59,- kr pk.


Masse nytt interiør har kommet.
Herlig sukker skål/gotteri skål 198,-
Sprek ramme fra Herregård 179,-



4 nye skjer fra Beck söndergaard.
Ull/silke 699,-
Bomull 299.- og 459,-


Her ser dere litt av hvert fra butikken DET LILLE EKSTRA :O)

Ta kontakt på tlf 908 45 207 om du vil ha noen priser eller ha noe sendt hjem til deg .O)

Ønsker alle en super duper dag :O)

PS: IKKE GLEM DAMENES AFTEN PÅ ENGLSVIKEN BRYGGE, I MORGEN FREDAG 20 APRIL KL 1900 :o)

Cos Lisa

3 kommentarer:

  1. Hællæ.
    Takk for ideen med stigen og Pukkate. Jammen smart. Da får jeg lete på låven og håpe at ikke Werner har kastet stigen. Heldige du med dem nydelige skjerfene.
    Klem fra Reidun

    SvarSlett
  2. Her er det Løp og kjøp;-)
    Kommer plutselig :-D
    Linda N

    SvarSlett
  3. Takk damer :O)

    Koselig med koselige tilbake meldinger :O)
    Ja Reidun ille kjekt. Da ser alle kundene hva jeg har i Pukka varianter .O)
    Koselig det Linda. Du er jo min Pukka fan kunde nr 1 :O)
    Ha en super duper aften .O)

    Cos Lisa

    SvarSlett